8 תשובות
הוא נחמד לא כזה וואו
לי יש xr כמעט שנתיים ואני ממש מרוצה ממליצה לך לחשוב על זה גם
הוא עולה בסביבות ה2300
לי יש xr כמעט שנתיים ואני ממש מרוצה ממליצה לך לחשוב על זה גם
הוא עולה בסביבות ה2300
טלפון מעולה!!
הוא מצוין וגם בגודל נוח
שואל השאלה:
אוהבת לעזור. כמה עולה הxr ומה לדעתך יותר טוב xr או se?
אוהבת לעזור. כמה עולה הxr ומה לדעתך יותר טוב xr או se?
לי היה את האייפון se הראשון ב2016 משהו כזה והוא היה סבבה ממש לזמן שלו ואם הse השני זה חידוש שלו אני מנחש שזה טוב
לדעתי עדיף xr
se נחשב כטלפון ביניים כזה ולכן הוא פחות טוב
ה xr עולה כרגע בסביבות ה2300
se נחשב כטלפון ביניים כזה ולכן הוא פחות טוב
ה xr עולה כרגע בסביבות ה2300
1800 שקל זה אחלה סכום לקניית טלפון
ממליצה לך בסכום הזה לא להתפשר על ה-se
אם לך בעיה עם יד שנייה אז את יכולה למצוא דיל טוב של ה-אייפון xs max, או אפילו ה-11
ממליצה לך בסכום הזה לא להתפשר על ה-se
אם לך בעיה עם יד שנייה אז את יכולה למצוא דיל טוב של ה-אייפון xs max, או אפילו ה-11
מה התקציב?
באותו הנושא: