7 תשובות
לחייך :) ולהיות את❤
תהיי את ותנסי לאט לאט להתחבר ליותר אנשים ואולי אפילו לאלה מהיסודי ותזרמי מה שיהיה יהיה בהצלחה
הכי קלישאתי, לבוא ולהיות את וטבעית. לבוא בראש פתוח ועם רצון להכיר אנשים וחברים חדשים.
אני אגיד לך מה
עברתי לבית ספר חדש בכיתה י כמוך
כי היה לי קשה מבחינה חברתית ולא מצאתי את עצמי
הכי חשוב להתחבר לאנשים שנראים לך ובסגנון שלך ולא לנסות להתחבר להכי מקובלים או משהו
וכמובן גם לתת לכל אחד הזדמנות ולהיות נחמדה ולחייך
לגבי זה שהיו איתך ביסודי גם לי זה קרה ואנשים משתנים לטובה בדרך כלל
עברתי לבית ספר חדש בכיתה י כמוך
כי היה לי קשה מבחינה חברתית ולא מצאתי את עצמי
הכי חשוב להתחבר לאנשים שנראים לך ובסגנון שלך ולא לנסות להתחבר להכי מקובלים או משהו
וכמובן גם לתת לכל אחד הזדמנות ולהיות נחמדה ולחייך
לגבי זה שהיו איתך ביסודי גם לי זה קרה ואנשים משתנים לטובה בדרך כלל
בתור אחת שיצא לה לעבור בית ספר עם תלמידים חדשים: אל תפחדי לפנות לילדים ולפתח שיחות. תוכלי אפילו ללכת ביחד עם החברות שאת מכירה ואולי יהיה לך יותר ביטחון לפנות. והכי חשוב לבוא חיובית ולהיות עצמך :)
לדבר עם החברים
לבוא עם בטחון
לא להתבייש
ליצור שיחות
להפגש איתם
לבוא עם בטחון
לא להתבייש
ליצור שיחות
להפגש איתם
תהיי את ותנסי להיות חברותית עם כולם.
באותו הנושא: