3 תשובות
תמיד עדיף להסתובב עם 50 שקל בכיס או בתיק ליתר ביטחון לכל מצב שלא יהיה... זה לא מזיק.
לפי דעתי זה תלוי באם תרצו לצאת אחר כך או לאכול שם. אני אוהב להביא את הכסף לכניסה ללונה פארק וגם עוד איזה 100 שקל לאוכל וכו ושישאר כסף מיותר ליתר ביטחון
לא צריך יותר מ30