3 תשובות
אני הייתי שם פעם. אני זוכרת שהיה איזה שהוא לילה אחד היה לילה לבן והשכנים הזמינו משטרה
אנונימית
שואל השאלה:
^
לול נראה לי שאני יודעת מי זה השכנים האלה
יש להם תינוקת שהיתה מאושפזת כי היה לה איזה דלקת ואז הם חזרו והם הדליקו מוזיקה והיא והאמא לא יכלו לישון בגלל זה אחרי כל הזמן שהם לא ישנו בבית חולים
אבל הם אומרים שמותר להם כי זה חופש
אנונימית
גרתי שם בעבר
חוץ מהמקרה שציינתי למעלה, לא היו עוד מקרים שאני זוכרת (הייתי שם 4 שנים)
אנונימית