9 תשובות
לא זה מוזר שאתה שואל כל שנייה שאלה אם כלדבר זה מוזר זה מוזר
לא
לא הלוואי עליי
לא
זה הכי טוב שיש , לא צריך להיות תקוע במסך כל הזמן
טוב זה נורמלי, אתה בן 19 ויש לי חיים
הרוב פה ילדים בני 14 חסרי חברים מה עוד יש להם לעשות פה
הרוב פה ילדים בני 14 חסרי חברים מה עוד יש להם לעשות פה
אנונימית
לא זה מושלם
הלוואי על כולנו.
באותו הנושא: