4 תשובות
כשאתה עובד אין לך באמת זמן לחשוב על העייפות שלך אני לא ישנתי יומיים ועדיין הלכתי לעבודה אחרי זה כן אני מרגישה כאבי ראש חזק אבל אני עסוקה אז אני לא מרגישה כמעט כלכך את זה...^^
זה אפשרי, אני הלכתי לעבודה אחרי שקמתי ב5 בבוקר וחזרתי מהעבודה בול ב5 בבוקר שוב, ככה שיצא שלא ישנתי 24 שעות ובקושי הרגשתי את זה כי התמקדתי בעבודה. פשוט הזמן עובר, תעבוד ואל תחשוב על כמה שאתה עייף. אם יש לך שם איפה לקנות שתייה שמכילה קפאין תקנה או שתקח איתך אקסל. אני תמיד עושה את זה
שואל השאלה:
אין לי
אנונימי
כך כדור שינה.