4 תשובות
אולי לא זרם מספיק טוב. יכול להיות שזה באמת בעיה אצלו, אם הוא עסוק או שאולי פתאום אין לו כוח ופנאי לדבר כל יום עם מישהי, או שהוא פגש מישהי אחרת או כל מיני סיבות אחרות.
אני בטוח שאת בסדר גמור, יהיו לך עוד הזדמנויות אל תדאגי
שואל השאלה:
בגלל זה לא ברור מה הולך פה ואם הוא שיחק בי או לא אבל אני לא חושבת כי הוא לא בן אדם כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני חיכיתי מלא זמן שהוא יציע לי להפגש אבל הוא לא הציע אני לא ידעתי בדיוק איך לעשות את זה בלי לצאת מביכה
אנונימית
יכול להיות כל מיני דברים, יכול להיות שהוא ציפה לפגישה נוספת, שאולי אמרת משהו שהוריד לו, אולי הבעיה היא בו, אולי הוא לא מוכן לקשר או שהוא מדבר עם מישהי נוספת במקביל אלייך
באותו הנושא: