11 תשובות
אלוהים יודע, כי אומרים את אדם קודם "אדם וחווה"?
יש כאלה שאומרים בת חווה
כי כביכול באנו מהצלע או משהו של אדם.. לא יודע מה זה משנה
איך לא חשבתי על זה מה
אם זה מפריע לך את מוזמנת להתחיל לקרוא לבנות בת חווה חח
כולנו בני אדם (הראשון) ולכן אומרים בני אדם
כולנו בני אדם (הראשון) ולכן אומרים בני אדם
שואל השאלה:
לא מפריע לי אני רק מסוקרנת לדעת למה..
לא מפריע לי אני רק מסוקרנת לדעת למה..
לכן צירפתי גם את הסיבה
המין הגברי הוא בעל זרע. זרע הוא החיים שיש לבן אדם, ביצית לעומת זו כמה שהיא חשובה היא לא תא חי.
הזרע הוא העיקר.
לכן גם לגברים אסור לאונן מהתורה לעומת נשים שאסור להן לאונן מדברי חכמים.
הזרע הוא העיקר.
לכן גם לגברים אסור לאונן מהתורה לעומת נשים שאסור להן לאונן מדברי חכמים.
כי על פי הסיפור חווה יצאה מצלעו של האדם, כלומר כעיקרון גם היא בת אדם...
כי ייחוס זה מן האב.
קוראים לנו בקבוצת "בני אדם" לא בגלל הקשר לאדם וחווה, כי אדם לא היה אבא שלנו, או משהו בכיוון. אנחנו רק צאצאים שלו ושל חווה. אבא שלנו הוא בורא עולם - כי הוא היוצר והבורא לכל מה שיש לך בחיים ולפני.
לגבר הראשון אי פעם קראו אדם.
לאשה קראו חווה מלשון "אם כל חי"
לגבר הראשון אי פעם קראו אדם.
לאשה קראו חווה מלשון "אם כל חי"
באותו הנושא: