עשיתי היום עגילים באוזניים (העגילים הראשונים בתנוך, הכי רגיל שיש!) ואני לא יודעת איך לטפל בהם, כמה פעמים ביום/בדבוע לחטא עם הספריי שקניתי? מה צריך לעשות וכמה זמן להשאיר אותם עליי (אלו רפואיים נראלי) עד שאני יכולה להחליף לעגילים רגילים לא רפואיים? איך אני יודעת מתי האוזן מחלימה? אני לא מבינה בזה. בבקשה תעזרו