4 תשובות
האיכות טובה אבל לא תמיד הגודל טוב
טוב
אנונימית
תלוי איזה, אישית לפני שאני מזמינה אני ישר נכנסת לתוך התגובות ולביקורות ככה את יודעת אם זה שווה בכלל, אל תקני משהו משם מבלי להסתכל על הביקורות, אז אישית כלפיי כל ג'ינס שקניתי משם היה ממש טוב ולא הייתה לי בעיה איתו בכלל, אז האיכות טובה.
I:
אני לא אהבתי את האיכות הם לא נוחים על הגוף