3 תשובות
השאלות מורכבות בעיקר מהגיון
אני אישית 2 מבחנים שלמים ניחשתי ועדיין הציונים סבבה
לגבי מפתח אני לא יודעת אם אותו דבר אבל אני מניחה שדומה
יש מפות יש תרשימים
יש כזה שאת צריכה למיין מספר טלפון כתובת שם של עסק משהו כזה לפי מה שזכור לי
יש לך הרצאה, שאני עשיתי כל אחת קיבלה נושא עם מצגת 5 שיקופית עם פעילות באמצע והיה לה 10 דקות לעבור על המצגת ולכתוב לעצמה נקודות והרחבות (אסור היה לקרוא מהמצגת)
והיו מבחני היגיון נגיד באיזה סיר המים התחממו מהר יותר ואז יש לך 4 ציורים את צריכה לסמן את האחד הנכון.
והיו פעילויות בזום עם הבנות שאת איתם ביום המאה צריך לשתף פעולה ולדבר לא להיות שקטים מידי ולא צעקנים מידי לתת לכולם זכות דיבור ולהקשיב למה שהבנות אומרות.
אני זוכרת שבסוף יום המאה המשימה האחרונה הייתה שיחה כזאת
שנותנים לך סיטואציה נגיד את מורה והתלמיד אומר שהוא יכשל במבחן ורוצה לעשות מועד ב ואת צריכה לעודד אותו ולעזור לו, אז את מנהלת מן דו שיח כזה כאילו את המורה והמדריכ/ה ביום המאה זה הילד..
זה מה שאני זוכרת
שואל השאלה:
וואו ממש תודה!!
אנונימית