11 תשובות
350 שקל בערך
);)
זה שש שעות בערך
אם את לוקחת 20 לשעה זה 120
אם את לוקחת 25 לשעה זה 150
הכל תלוי בכמה אמרת להם שאת לוקחת מראש
שואל השאלה:
שמונה וחצי בערב:)
אנונימית
אה חשבתי בבוקר
אז אני חושבת באיזור ה200
);)
לפני כמה שנים הייתה לי ולשני אחים שלי בייביסיטר.
היא קיבלה 40 לשעה, אבל זה קצת יותר מדי אז נגיד שלושים שקל לשעה.
אז זה יהיה 165 בערך.
אבל זה באמת תלוי לכמה את לוקחת לשעה.
כמה היא נתנה לך בסוף?
אם היא איחרה בעיה שלה
היא אמורה לשלם לך על שעות נוספות שהיית שם
אנונימית
שואל השאלה:
היא נתנה לי 100
וזה לא מתחת ל20 שח לשעה אבל זה באמת מבאס.. כי כאלו עבדתי קשה וכאלו זה כלום כסף
אנונימית
200-300
אנונימית
מאה זה קצת...
וכן, אני בטוחה שעבדת קשה ושמגיע לך יותר.
זה באמת חבל אבל אין מה לעשות :(