4 תשובות
שואל השאלה:
לא לקום
לא לקום
אנונימית
יש ימים כאלה. ממה את מפחדת?
ממה זה נובע?
נשמע שאת חווה חרדה. נסי לנשום אוויר צח מהחלון, לשאוף ולנשוף לאט, תעצמי עיניים ותתרכזי בנשימות.
באותו הנושא: