5 תשובות
שאני הייתי עוזב את הארץ
אחלה גבר
אנונימי
הוא מעשה טוב אך עובר על החוק
לא הבנתי, מישהו שתורם לנזקקים? כי אם כן אז שהוא עושה מצווה גדולה ושהוא בן אדם טוב.
באותו הנושא: