8 תשובות
1.9 כי משעמם ואין מה לעשות ואין לי כוח לעוד חודש בבית נמאס
ספטמבר כי אני גם ככה בפיגור של החומר ולא רוצה להיות ברמה של כיתה ח בכיתה יא
ספטמבר, לסיים עם יב כמה שיותר מהר ובכל מקרה יש ממש טיפה ימים אז זה יעזור להתאקלם בחזרה
ב- 1.9.
יהיה נחמד לחזור לכמה ימים לבית הספר ולפגוש שוב את הכיתה, את השכבה, את התלמידים, את המורים וכו'.. ואז לצאת שוב לחופש בחגים, מאשר שיתקיים חופש רצוף של שלןשה חודשים.
אוקטובר
בכל מקרה בספטמבר יש איזה 5 ימי לימוד זה סתם מיותר והתחלואה תעלה פי 10 אם יפתחו
אנונימית
באוקטובר הלוואי לא באלי לראות אף אחד
1.10 אני מעדיפה לעבוד עוד חודש כי אני חוסכת לרכב חחח
בנוסף יש לי קצת טראומה מהתקופת בגרויות ואני מרגישה שאני צריכה עוד חופשה כי זה עבר לי מהר מידי ומרגישה שרק עכשיו סיימתי בגרויות

תחשבו על זה אם יפתחו את הבית ספר עכשיו יכול להיות שניכנס לתקופת סגר ארוכה יותר מ9 ימים שאותם נפסיד
1.10 ולהזיז את החופש הגדול ,מאוגוסט עד 1.10
אין טעם בחודש ספטמבר, הכל חגים,לא מבין את מ.החינוך