6 תשובות
לא זה עוצמתי
דברים כאלה תמיד קורים בסרטים אבל בכנות אני לא רואה מצב שזה יקרה באמיתי
לחבק ולבכות זה נראה לי יותר מרגש
אנונימית
יש כאילו שבוכים עליה , היא עדיין לא גופה רק אחרי פירוקה , בערך אחרי 8 שעות אחרי המוות.

בכול מקרה זה לא מוזר.
שואל השאלה:
תודה רבה!!!
אנונימית
אממ כאילו לפי אגדות ילדים זה דיי לגיטימי משום מה
נגיד בשלגייה וביפיפיה הנרדמת
חחח סתם אבל באגדות זה באמת מוזר כי הם רואים גופה של אישה שהם לא ראו בחיים ומחליטים לנשק אותה כי למה לא.
אם הדמות מכירה את הבן אדם שמת וממש קרובה אליו אז זה דיי הגיוני
אנונימית