7 תשובות
תמשיכי לשיר
מה אכפת לך מאנשים
אין כמו לזמזם שירים בכייף שלך
מה אכפת לך מאנשים
אין כמו לזמזם שירים בכייף שלך
פשוט תמשיכי, שימי פס על מה אחרים חושבים, העיקר שאת נהנת
שואל השאלה:
הקטע שממש בא לי להופיע בבית ספר וכזה כי תמיד אני רואה אותם שרים ומקנא אבל אני פוחדת ואני יודעת שישפטו אותי ושפטו אותי מספיק
הקטע שממש בא לי להופיע בבית ספר וכזה כי תמיד אני רואה אותם שרים ומקנא אבל אני פוחדת ואני יודעת שישפטו אותי ושפטו אותי מספיק
אנונימית
תעשי מה שאת רוצה ולא מה שאנשים חושבים,
תמשיכי לשירר
אוהבת:)
תמשיכי לשירר
אוהבת:)
אם את חושבת שאת גרוע תנסי לקחת איזה שהו חוג לפיתוח קול כדי שתוכלי לשיר ליד אנשים עם ביטחון גבוה יותר ככה היה לך יותר נוח.
גם לי זה היה אל לקחתי חוג לפיתוח קול פשוט ניסיתי עם עצמי למרות שאני לא שרה ליד אנשים
גם לי זה היה אל לקחתי חוג לפיתוח קול פשוט ניסיתי עם עצמי למרות שאני לא שרה ליד אנשים
אנונימית
שואל השאלה:
אני אף פעם בחיים לא שרתי ליד אנשים אפילו לא ליד משפחה
אני אף פעם בחיים לא שרתי ליד אנשים אפילו לא ליד משפחה
אנונימית
בעיקרון אם את רוצה תשובות כנות את יכולה פשוט לשלוח פה הקלטה.
יכול להיות שאת כן שרה יפה וזה פשוט משהו שבנית לעצמך, חוץ מזה תמיד אפשר ללכת לפיתוח קול אם משהו בשירה שלך מפריע לך.
יכול להיות שאת כן שרה יפה וזה פשוט משהו שבנית לעצמך, חוץ מזה תמיד אפשר ללכת לפיתוח קול אם משהו בשירה שלך מפריע לך.
באותו הנושא: