7 תשובות
זה סבבה לגמרי
יש כאלה שעושות יותר בגיל מוקדם ממל
לול אני התחלתי בכיתה ו , טוב ? לא זה לא טוב את תתמכרי ולא תצליחי בסוף של דבר לראות אותך בלי , אבל עם זה מה שיעשה לך טוב ? תהני .
אנלא יכולה לדבר כי אני העצמי כזאת , אני פשוט לא רוצה שתעשי תטעות שלי
היי, גם אני התחלתי בכיתה ט' :)
התחלתי עם מסקרה.
זה בסדר גמור וזה נחמד.
התחלתי בכיתה ז' אז כן אני חושבת שזה בסדר. בסדר גמור. את מרגישה שאת צריכה לשים קונסילר, שימי. מסקרה, שימי. גם אם תשימי מיליון מוצרים על הפנים העיקר שאת מרגישה בנוח עם עצמך ושאהבת את זה. זה הכי חשוב(:
זה סבבה כל אחרת בזמן שלה נראלי שזה אחלה זמן להתחיל לאתאפר קליל ככה
מה שאת מרגישה אין פה טוב או לא טוב