3 תשובות
פשוט דברי איתו
אל תהיי פזיזה אחרי זה את הגלגל אי אפשר להחזיר לאחור תחכי קצת ושתדעי בוודאות מה את מרגישה אז תדעי מה לעשות
תאמת שאני עברתי משהו דומה לזה רק קצת יותר מסובך, באמת שהמצב הזה יכול להפוך לממש ממש טוקסיק ואז יהיה לשניכם בסוף ברמה הרגשית ופיזית, אז אם המצב הוא כזה את צריכה קודם כל דבר עם חבר שלך ולראות מה שניכם יכולים לעשות עם המצב