4 תשובות
די בטוחה שלמדתי את זה בבית ספר
בס"ד -------------------------------------- באמס"ע ------------------------------------ בס"ד השני
חשוב ללמד. לא מלמדים את זה בגלל הכפייה הדתית שיש במדינה
חשוב ללמד. לא מלמדים את זה בגלל הכפייה הדתית שיש במדינה
חשוב מאוד חבל שלא מלמדים את זה
לא לומדים את זה בביולוגיה בתיכון?
באותו הנושא: