3 תשובות
בן כמה אתה? בכללי 3 קמ ב17-19 דקות נחשב יחסית איטי לגבר. זמן סביר זה באזור ה15 דק וזמן ממש ממש טוב זה 12 דקות ופחות
שואל השאלה:
^ אני בן 17
כן אני יודע ש17-19 דקות זה איטי
כשאני רץ אז אני רץ בקצב טוב אבל כמו שאמרתי אני לא מסוגל לרוץ יותר מקילומטר וחצי ברצף, כנראה גנטיקה לא טובה
אין לי בעיה בנשימה במהלך הריצה אבל הרגליים שלי הורגות אותי, בעיקר התאומים
^ אני בן 17
כן אני יודע ש17-19 דקות זה איטי
כשאני רץ אז אני רץ בקצב טוב אבל כמו שאמרתי אני לא מסוגל לרוץ יותר מקילומטר וחצי ברצף, כנראה גנטיקה לא טובה
אין לי בעיה בנשימה במהלך הריצה אבל הרגליים שלי הורגות אותי, בעיקר התאומים
אנונימי
אחי אני בלי אימוני סיבולת עושה את הקצב הזה.
בראור לקרבי זה 14.5דק ולסיירת זה 13.5 אני חושב יש מצב שפחות
בראור לקרבי זה 14.5דק ולסיירת זה 13.5 אני חושב יש מצב שפחות
באותו הנושא: