6 תשובות
כי אלו אנשים שיש להם הרבה שאלות?
?
איזה גילאים ציפית שיהיו פה?
איזה גילאים ציפית שיהיו פה?
כי זה אתר נוער
לצערנו הרוב קטנים פה
אני אישית יכולה להגיד שפעם גם אני הייתי כאן בת 12 חח
תכלס אני די בטוחה שגם הרוב פה "גדלו באתר"
תכלס אני די בטוחה שגם הרוב פה "גדלו באתר"
האמת שנתקלתי פה בלא מעט תלמידי חטיבה גם.
בכל מקרה, זה אתר נוער שנועד בעיקר לנערים בני 14 ומעלה, אז הגיוני שיהיו פה המון אנשים שבתיכון/קרובים לתיכון/מסיימים אותו.
בכל מקרה, זה אתר נוער שנועד בעיקר לנערים בני 14 ומעלה, אז הגיוני שיהיו פה המון אנשים שבתיכון/קרובים לתיכון/מסיימים אותו.
באותו הנושא: