6 תשובות
עד שזה קצת חום ומבעבע
רשום על השקית של זה
שאני קניתי היה רשום לשים על 180 מעלות ו10 דקות כל צד
כתוב לך על החבילה מאחורה
בעיקרון פשוט תחכה שזה יהיה זהוב
תחכה איזה רבע שעה
200 מעלות ל20 דקות 10 דק כל צד יוצא מעולה
שואל השאלה:
זה בתנור, צריך להפוך את זה בתנור?
מוציאים את זה שמים על מגבת והופכים עם מזלג לצג השני שיהיה מוכן משני הצדדים בהצלחה