2 תשובות
יש חוף שבי ציון שזה 5 דק מנהריה וזה אחלה חוף
אני הייתי שם בצימר והחוף היה שייך לבעלים אז הוא לא היה ציבורי, אבל הוא היה דיי מעצבן כי הגלים היו ענקיים וסוחפים בגלל שלא היה שובר גלים ואני דיי בטוחה שהוא מזוהם אז לא ממליצה
באותו הנושא: