13 תשובות
שואל השאלה:
כיאילוה כסף נגיד אצלי בחשבון..
אנונימית
כל עוד יש לך את הכסף בחשבון אין סיבה שלא תוכלי.
שואל השאלה:
אבל שמעתי שאפשר רק דרך תלוש משכורת או משהו כזה..
אנונימית
שואל השאלה:
כי אז נגיד יחשבו ש"גנבתי" או משהו כזה לא?
אנונימית
יכול להיות שהבנק יתקשר לאמא שלך או אלייך להבין מה פשר ההעברה
אבל לא אמורים לעשות בעיות וזה לא קשור לתלוש משכורת
את רק צריכה לראות אם את משלמת בצ'ק או באשראי או בהוראת קבע
כנראה יבררו מהבנק מה פשר ההעברה, אז תצטרכו להסביר שזה מתנה מאמא שלך, ויבדקו אם לאמא שלך זה נורמאלי סכום כזה
כשהכסף שלך את יכולה לעשות איתו מה שאת רוצה
שואל השאלה:
מה הכוונה בצק/אשראי/הוראה?מה ההבדל?
אנונימית
צ'ק את פשוט כותבת את הסכום לטובת המוכר והוא הולך לבנק שלו ופודה את הצ'ק, הבנק שלו ילך לבנק שלך ויקח ממנו את הכסף ויעביר למי שהגיע עם הצ'ק
אשראי זה כרטיס אשראי שאת מקבלת מהבנק שלך, ואת מעבירה אצל המוכר שהוא הולך ישירות לחשבון בנק שמקושר לאשראי ומוריד ממנו
הוראת קבע זה הוראה שאת נותנת לבנק שלך, לאפשר למישהו מסויים לבוא כל חודש לחשבון שלך ולקחת ממנו עד סכום שאת מגבילה. וזה למשך כמה חודשים שאת מגבילה. ואז המוכר פונה לבנק כל חודש מושך המחשבון את הסכום שסיכמתם
(כל מה שכתבתי שהמוכר פונה ישירות לבנק, זה לא באמת ישירות יש מרכז סליקה באמצע אבל זה לא קריטי להבנת העניין)
שואל השאלה:
אשראי אני יודעת..אבל נגיד אני הולכת לחנות מכוניות..ואומרת לו אני רוצה את המכונית הזאת,הוא יכול פשוט להעביר את האשראי והכסף ירד וזהו ?
אנונימית
שואל השאלה:
הרי בשביל מה כול הסיבוך..זה כמו שאני הולכת לקנות חולצה לא?
אנונימית
מאמינה שזה אפשרי אם יש לך מסגרת אשראי גדולה (עם כזה סכום בבנק כנראה יתנו לך)
צ'ק באמת כבר פחות משתמשים
הוראת קבע זה למקרה שאת משלמת את הרכב בתשלומים כל חודש
אם את רוצה לשלם מזומן לא חושבת שיש עם זה בעיה פשוט להעביר אצלם אשראי
שואל השאלה:
מה הכוונה מסגרת אשראי?כרגע אין לי חשבון בנק ואני רוצה לפתוח,אני פשוט רוצה לדעת את הדברים האלה
אנונימית
אשראי זה דומה ברעיון להלוואה. יש לך מסגרת כל חודש נגיד 6000 שקל, את יכולה כל החודש להעביר את האשראי ולקנות דברים עד 6000, ואז כשמגיע התאריך שבחרת שבו ירד האשראי (נגיד כל השני לחודש) את צריכה שהחשבון שלך יהיה את הסכום שהוצאץ כל החודש, אחרת את נכנסת למינוס. אם את מנסה להעביר את האשראי יותר מ6000 שקל זה יחסום לך
אז אם יש לך בבנק 600 אלף, כנראה יתנו לך מסגרת כמה שאת רוצה ואז תוכלי להעביר בפעם אחת ולקנות את הרכב
המלצה שלי - לא לעשות מסגרת כל כך גדולה ברגיל. עדיף קטנה יותר. גם למקרה שיגנב האשראי לא יוכלו להוציא כל כך הרבה, וגם בשבילך כי כשיש מסגרת גדולה סתם מוציאים יותר ולא שמים לב ולא עוקבים אחרי ההוצאות, שזה מתכון בדוק לאבד את כל הכסף ברגע