4 תשובות
תקשיבי בכללי את לא יכולה להיות תלויה בה.. במקום לחשוב שהיא תעזוב אותך תחשבי אופטימי איך להכיר חברים חדשים בכיתה כי אחרי זה לא יהיה לך כיף בהמשך השנה
אל תדאגי היא לא תשכח אותך פשוט היא רוצה להכיר עוד חברות אבל זה לא אומר שהיא יכולה בשנייה לשכוח את החברה הכי טובה שלה
אל תדאגי היא לא תשכח אותך פשוט היא רוצה להכיר עוד חברות אבל זה לא אומר שהיא יכולה בשנייה לשכוח את החברה הכי טובה שלה
אנונימית
שואל השאלה:
^כן אבל כאילו איתי היא הולכת לקניון פעם בחודשיים וכאילו איתה בשנייה? זה קצת מוזר וכאילו הקטע של להכיר אנשים חדשים לא הולך לי אף פעם כי אני לא חברותית
^כן אבל כאילו איתי היא הולכת לקניון פעם בחודשיים וכאילו איתה בשנייה? זה קצת מוזר וכאילו הקטע של להכיר אנשים חדשים לא הולך לי אף פעם כי אני לא חברותית
אנונימית
כי כאילו אותך היא כבר מכירה ואיתה היא מנסה ליצור קשר חדש
כן את האמת שאני גם מבינה אותך, גם לי לא קל ליצור קשרים אני ממש ביישנית אבל לטובתך אל תיהיי תלויה בה, תנסי להכיר כי יש לך הזדמנות ליצור רושם חדש עם כיתה חדשה (כי נגיד 2 החברות שלי בכיתה עברו בית ספר ונשארתי עם חברה אחת בשכבה שבסוף היא לומדת בזום ואני הולכת להשאר לבד אולי כי במשך שנתיים הייתי דבוקה רק לשלושתן)
אז כדי שיהיה לך כיף בבית ספר עדיף לך לדעתי לנסות ליצור קשרים כי בסופו של דבר היא תכיר עוד אנשים
כן את האמת שאני גם מבינה אותך, גם לי לא קל ליצור קשרים אני ממש ביישנית אבל לטובתך אל תיהיי תלויה בה, תנסי להכיר כי יש לך הזדמנות ליצור רושם חדש עם כיתה חדשה (כי נגיד 2 החברות שלי בכיתה עברו בית ספר ונשארתי עם חברה אחת בשכבה שבסוף היא לומדת בזום ואני הולכת להשאר לבד אולי כי במשך שנתיים הייתי דבוקה רק לשלושתן)
אז כדי שיהיה לך כיף בבית ספר עדיף לך לדעתי לנסות ליצור קשרים כי בסופו של דבר היא תכיר עוד אנשים
אנונימית
אם היא באמת החברה הכי טובה שלך אין לך מה לדאוג
אני במצב דומה לשלך רק שאני עברתי לבית ספר אחר לבד ולחברה הכי טובה שלי יש מלא חברות שהיא נפגשת איתן כל הזמן ואיתי פעם בכמה חודשים ואני מבינה את הקנאה שלך אבל אם אתן באמת החברות הכי טובות שום דבר לא יהרוס את הקשר שלכן מבטיחה
אני כדי לשמור על קשר ממש יומי עם החברה ולא להרגיש רחוקה אנחנו עושות ריפלי בווצאפ ולפעמים אנחנו כותבות משהו לי זה עוזר
אני במצב דומה לשלך רק שאני עברתי לבית ספר אחר לבד ולחברה הכי טובה שלי יש מלא חברות שהיא נפגשת איתן כל הזמן ואיתי פעם בכמה חודשים ואני מבינה את הקנאה שלך אבל אם אתן באמת החברות הכי טובות שום דבר לא יהרוס את הקשר שלכן מבטיחה
אני כדי לשמור על קשר ממש יומי עם החברה ולא להרגיש רחוקה אנחנו עושות ריפלי בווצאפ ולפעמים אנחנו כותבות משהו לי זה עוזר
אנונימית
באותו הנושא: