14 תשובות
מקווה שכן
שואל השאלה:
^ כנלל
אנונימית
לפי איך שהדברים נראים, כן
אבל אני באמת מקווה שלא. די אני לא רוצה לחזור לחרא הזה
זה חרא טוב ^
מבחינתי פחות. היו לי ככ הרבה בעיות באינטרנט, יש לי 3 אחים שנמצאים ממש לידי, שלא נדבר על זה שזה גרם לי לראיה שלי להידרדר ממש
כן אני ליטרלי מתחילה את השנה בזום
שואל השאלה:
^ אני מקנאה.
אנונימית
כי אני כבר התחלתי בזום
ובאה לי בית ספר
לא, לפי מה שזה נראה עכשיו נלחמים בשיינים להשאיר את מערכת החינוך פתוחה כנגד כל הסיכויים.
מקווה שלא
כן, התחלואה תעלה.
שואל השאלה:
^^ הלוואי עליי
אנונימית