9 תשובות
יותר סיכויים שתתנגש במישהו אחר.
שואל השאלה:
למה
אנונימי
כי בצומת יש לך המון דברים לשים לב אליהם, יש לך מליון כיוונים להסתכל אליהם ואתה צריך להטות את הרכב ועוד דברים.
אין לך יכולת להוסיף עוד דברים באופן בטוח.
שואל השאלה:
אז עשיתי את זה בטסט נחשב פסילה?
אנונימי
נתון לשיקול של הטסטר.
הוא יכול לפסול אותך על זה.
שואל השאלה:
ואם הרמזור התחלף לירוק בצומת ועד שראיתי את הרמזור הוא התחלף כבר לאדום אני יכול להכשל על זה גם?
אנונימי
אם נכנסת לצומת כשהוא לא ירוק זו עילה רצינית לפסילה.
לא.
זה החוק.
שואל השאלה:
לא לא הבנת התכוונתי אם פספסתי את הרמזור הירוק והייתי צריך לחכות שהוא יהיה ירוק שוב זו פסילה?
אנונימי