3 תשובות
בסופו של דבר בכל כיתה יש אנרגיות.. אולי זה ככה רק בגלל ההתחלה, ואנשים תמדי משתנים את יכולה פתאום לגלות שהאנשים ה'שקטים' לא באמת שקטים וזה..
ובתכלס את תמיד יכולה ללכת לכיתות אחרות בהפסקות, ללימודים עצמם זה דווקא עדיף כיתה בלי יותר מידיי רעש
ובתכלס את תמיד יכולה ללכת לכיתות אחרות בהפסקות, ללימודים עצמם זה דווקא עדיף כיתה בלי יותר מידיי רעש
שואל השאלה:
בסוף אני עוברת:)
בסוף אני עוברת:)
בהצלחה3>
באותו הנושא: