4 תשובות
הייתי באשפוז יום לא במלא
שואל השאלה:
איך באישפוז יום ?
אנונימית
השתחררתי ביוני, באים 4 פעמים בשבוע , אם זה בתקופת לימודים וזה, זה נוראי , אני אישית הייתי בתקופה עמוסה , חזרתי כל יום ב15:00 הייתי צריכה להשלים כל מה שלמדו עד 12 בלילה אם זה מה החומר מה כתבו , שיעורי בית , באשפוז בעיקר לומדים ומנסים להשלים את מה שלמדו בכיתה ויש כמובן ארוחות ארוחת בוקר וצהריים במקביל ללימודים ולמטפלים וזה והרוב מסיימים כזה 3-4 חודשים ( אישית הייתי 8 אז התרחקתי מחברות , וקיצר דפק לי תשנה ), אז אני ממליצה לצאת כמה שיותר מהר ולנסות להחלים כמובן )
שואל השאלה:
אני הולכת לאישפוז מלא ... ורציתי עדיין לשמוע איך זה אישפוז יום תודה !
אנונימית