9 תשובות
כולה בגרות
^
רציני...?
אנונימית
תחשבי על זה שבעוד שנתיים הכל יגמר לך את תרגישי ככ רגועה מבינה שזה קשה ובאמת את צודקת אחותי בכיתה יא כל היום הייתה רק בלימודים אבל שווה כל רגע תשקיעי זה כיתה בין הכי חשובות
אני למדתי בשנת קורונה אז היה הקלות אבל יכולה להגיד לך שיא לא כזה נוראית כמו שמציגים אותה ואם יש קצת לחץ זה רק אחרי פסח , עד אז זה כמו כיתה י וין הרבה לחץ
תקשיבי אני סובלת מחרדת מבחנים.
בזמן הבית ספר הכל היה נראה נורא ואיום וששום דבר אני לא אצליח.
עכשיו סיימתי יב ובמחשבה לאחור אומנם אני לא ארצה לחזור למקום שהייתי אבל זה לא היה קשה, והצלחתי להוציא ציונים פצצה למרות שאני לא גאון.
הם מלחיצים כל הזמן , יש להם קטע כזה.
רוב הבגרויות עצמם זה זלזול באינטלגנציה, רמה פשוטה מאוד סתם מנפחים את זה וקוראים לזה בשם מפוצץ "בגרות"
חובה להשקיע אבל אין טעם להילחץ
שואל השאלה:
אבל כל העבודות מסביב נגיד באנגלית יהיה לנו כל שניה עבודה נוספת וזה לרוב בקבוצות וזה ממש מדאיג אותי שצריך להתחלק לקבוצות ועוד לקבל ציון טוב
אנונימית
סבבה צריך להשקיע אבל תנסי להסתכל על זה בצורה שזה לא הדבר הכי חשוב...
אז מה יש ציון... זה אחוז קטן מציון גדול אז נגיד לא יילך לך בזה את תשקיעי יותר בעבודה הבאה.
חשוב מאוד לנסות להנות גם מסביב ולא להיות בלחץ רק מהלימודים
שואל השאלה:
תודה ממש זה הרגיע אותי קצת
אנונימית
בכיף מאמי כאן אם את צריכה