5 תשובות
אמ..... היא שאלה בסטיפס מה כדאי לעשות....... תפני אליה היא כן רוצה לעזור לך
https://stips.co.il/ask/11655347
יכול להיות שלא. מניסיון הן יכולות לשכוח בקלות (תלוי מי זו) יש להם הרבה שיט על הראש, אבל אולי אם תמשיכי להיראות עצובה היא תשיב לב שוב.
אל תבני על זה
כדי לך לפנות אליה, אין לך סיבה להתבייש
אני חושבת שהיא תפנה ובכללי אין לך מה להתבייש היא הציעה וזה התפקיד שלה לעזור לתלמידים שלה