24 תשובות
שואל השאלה:
לא כולם אוכלים כשר
אנונימי
מאפיין תרבותי
בני אדם גדלו עם כלבים לצידם אלפי שנים כבני בית, שומרים, חברים

איזה מין אדם חולני ישחט בן בית ומשפחה?

שים לב שבאזורים שהכלב לא גדל איתם אוכלים כלבים
יש בך רצון לשחוט כלב?
כי כלבים זה חמוד
אם אתה רוצה תטוס לסין שם יש שיוויון בין כול המינים שוחטים שם הכול
כלבים
חתולים
מרק כריש
מה שתרצה
אנונימי
זה לא קשור.
קודם כל ביהדות זה לא כשר אז ביהדות לא אוכלים/שוחטים כלבים. ובכללי לא עושים את זה כי זה פשוט לא מוסרי. כלב היא לא חייה לבשר. זה כמו שלא תאכל עכשיו חתול או שרקן. פשוט לא אוכלים אותם.
אנונימית
כי כלבים הם לא כשרים, לעומת התרנגולים שכן כשרים.
כלבים זה לא כשר.
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימי
את באמת שואלת?
^^אני מניח שלא למדת
אני כן
^שטויות. זה כואב לא משנה אם זו שחיטה כשרה או לא. פשוט בשחיטה כשרה זה ברגע אחד בלי סבל נמשך.
אנונימית
פשוט לא למדת זה הכל
אוכל להסביר בפרטי למה אם בא לך
אשמח. אשלח לך הודעה.
אנונימית
כי במבנה האוטונומי של החיה, לכלב זה כואב ולתרנגול לא
^ שטויות. אתה שוחט חיה. איך זה בידיוק לא יכאב לה?
אנונימית
^אם זו שחיטה כשרה זה לא בהכרח יכאב לה
הסברתי לאנונימית קודם למה זה לא כואב. וזה מדעי והגיוני מאד
^ הגיוני זה לא אל תבלבל תשכל בשביל לייפות את זה כל אחד ניהיה לי פרופסור
אז למה הן צועקות?
^^ואת אומרת את זה בתור אחת שלמדה מן הסתם נכון? סתם מעניין לדעת מה ההבדל אורכים בעורקים של הבהמות?
מיתר גם כלב התילנדים בישראל אוכלים כלבים גם הם לא שוחטים אותם אבל הם קונים אותם כבר מתים וזה עצוב. פשוט רוב האנשים מעדיפים לא לאכול כלב אני מעדיף בכללי לא לאכול חיות אני צמחוני
אף פעם לא הבנתי תקטע של השחיטה כשרה לא כואבת אחי פאקינג חותכים אותה חיה איפה זה לא כואב
רבתי עם דודות שלי על זה אתמול כאילו אין באמת הבדל בין כלבים לפרות או תרנגולות וזה צבוע ברמות שכולם לא רוצים שכלבים ירצחו או שעושים דרמה על זה בגלל שרוצחים כלבים בארצות אחרות אבל בסופו של דבר בכל זאת אוכלים פרות תרנגולות כל מיני אין באמת הבדל
אנונימית
זה לא כשר מה זה פה וחוץ מזה זה חיה שנחשבת מחמד כזה