11 תשובות
פשוט להתרחק ולהדוף אותה קלות ואם היא חא מבינה לדבר עם ההורים שידברו איתה
לא לשתף פעולה או לזוז
שמרי מרחק, כל פעם שהיא מתקרבת תתרחקי, אני עושה את זה וזה עובד
זה לא בהכרח הטרדה
יכול להיות שהיא פשוט מפגינה חיבה
אבל אם לא נוח לך, תגידי להורים שלך
כשהיא מחבקת אותך, תזוזי באי נוחות ותבהירי שזה לא נעים לך.
אני בטוחה שהיא לא עושה את זה מכוונה רעה.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על התשובות.
אנונימי
בכיף ומקווה שעזרנו ❤
שואל השאלה:
עזרתם מאוד ^^
אנונימי
את צריכה לדבר זה לא נורמלי
אם תרצי להתייעץ אשמח היה לי מקרה כזה
שואל השאלה:
לכל אלה שלא הבינו היא מחבקת אותי מבחינה של חיבה, פשוט לי זה לא נעים, מביך וקצת מטריד.
אנונימי
הבנתי אותך אם תרצי אספר לך מה היה לי ותביני
כמובן שכל מקרה לגופו