3 תשובות
שואל השאלה:
היי כן הבנת את השאלה שלי, אני רוצה להיפגש עם חברה שלי שגרה די רחוק ממני אבל אין לה דרך להגיע אליי לכן שאלתי את זה
תודה על המענה!!❤
היי כן הבנת את השאלה שלי, אני רוצה להיפגש עם חברה שלי שגרה די רחוק ממני אבל אין לה דרך להגיע אליי לכן שאלתי את זה
תודה על המענה!!❤
שואל השאלה:
אוקיי תודה!! חג שמח❤
אוקיי תודה!! חג שמח❤
לא נראה לי שיש תחבורה ציבורית
אבל אפשר לבדוק במוביט אם יש
אבל אפשר לבדוק במוביט אם יש
באותו הנושא: