8 תשובות
נחמד.
חופש זה נחמד.
משעמם
אני אוכל חזיר ומתקלח עם גדי
אנונימי
נשברתי בחצי צום שלי שתיתי כמה שלוקים של מים
וחשבתי גם בחצי הצום שלי לא לשמוע מוזיקה . נשברתי אחרי שלוש שעות ושמעתי מוזיקה.
אמיתי לגמרי
אנונימית
סבבה כזה צוחקת מהמון דברים שאנשים כותבים פה(;
רגיל