23 תשובות
רגע בן כמה אתה?
שואל השאלה:
אתה היית מכריח אם היה לך ילד היית מכריח אותו לעבוד במקום שלא טוב לו?
אנונימי
דבר*
סליחה
לא, הייתי אומרת לו למצוא מקום אחר שהוא מרגיש בו יותר טוב, ואם יש בעיות כלכליות בבית ואין כסף אז צריך לעבוד לפחות לממן את עצמך, זאת הנקודת מבט שלי
דברי איתה ועם זה לא עובד: רווחה
תעבוד, עבודה זה טוב מלמד להיות עצמאי, מלמד על העתיד בעיניי זה דבר מדהים
לדעתי אין לך מה לעבוד עד גיל 21 כי אתה צריך להנות מהילדות שלך
אחי אתה בן 20 אם אין לך בעיות בריאותיות ואתה חוקי מבחינת הגיל לך לעבוד
חוץ מזה מן הסתם שאתנ לא תחייה על חשבונה כל החיים אז היא רוצה שכבר עכשיו תלמד אתה בן אדם בוגר
שואל השאלה:
אחי זה נכון שאני עוזר לה מה שכן אני רואה רק מהמשכורת שלי מתוך 4,000 500 בגלל זה אני לא רוצה לעבוד
אנונימי
אחי תגור לבד אז, אתה גר אצלה בבית, היא מכינה אוכל, כביסה, כלים, כאילו אתה עדיין ילד, אם אתה לא רוצה לשלם בגיל שאתה יכול אז עדיף שתגור לבד
שואל השאלה:
ופעם אמרה מנהלת מסעדה אמרה בקול רם אני לא מחזיקה פה אף אחד בכח אף אחד , מי שלא טוב לו פה שלא יעבוד אנימלא מחזיקה מי שרוצה לעבוד שיעבוד מי שלא אז לא
אנונימי
למה אתה רואה רק 500 מתוך 4,000?
אממ ושתדע שאפשר למצוא עבודות אחרות יש עבודות יותר שוות ככה תוכל להרוויח גם יותר
שואל השאלה:
הבנתי אבל יש גבול אני אעזור בטעם טוב אני שוטף
כלים שנה ואני רואה כל חודש משכורת שלי רק 500 מתוך 4,000'ללא בסדר
אנונימי
אז חפש עבודה שמרוויחה יותר
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה שלי ההחלטה שלך לא לעבוד אני לא תופסת
אותך בכח אבל אני רוצה שתהיה בן אדם בן אנשים אני רוצה שתהיה גבר אתה לא צריך טובות של אף אחד אפ אתה לא עובד אתה תבקש מאנשים אפשר 100'שקל.אפשר 20'קל
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן20
אנונימי
שואל השאלה:
לא
אנונימי
שואל השאלה:
אנ ערבי אי אפשר
אנונימי
לאן הולך רוב הכסף שלך?
שואל השאלה:
לא טוב להכריח זה כמו להתעלל
אנונימי
אם אתה בן 20 אז זה בגלל שאתה עדיין גר אצלה בבית והיא רוצה שתעזור לה כי אתה יכול
קודם כל, איך 4000 הופכים ל500?
על מה את מוציא 3500 שקל בחודש?
אם ממש לא טוב לך תחפש עבודה אחרת שגם משלמים בה יותר ותעבור.
אתה בן 20 וגר עם ההורים, אם אתם לא עשירים בטירוף לא רואה סיבה או אופציה שלא תעבוד בכלל.
דרך אגב, אתה לא אמור להיות בצבא?