התחברות הרשמה

אמא שלי מכריחה אותי לעבוד ואני לא רוצה לעבוד

כי אני עובד קשה . מסעדה שוטף כלים כולל שירותים
ואני עובד קשה ואני מקבל רק לשעה 30 ואני למשל מגיע 4,000 רואה מימהם רק 500'כל חודש
מה אני אעשה עם זה מה??
נמאס לי ואמרה לי אם אני לא עובד אתה לא יוצא מהדלת של לבית
לא לסבא לא לסבתא
לא למכולת לא כלום אהיה רק בחדר ואם אניי יסים עבודה היא לא תקח אותי
לחתונה שהוכלת להיות מחר של דוד שלי .

ואני לא מוכן לקרוע תתחת בשביל כמה גירושים זה לא בסדר אני לא פרייאר אני יעזור בבית אבל בטעם טוב אבל פה לא מתחשבים טיפה מתוך 4,200 רק500 זה ניצול ולי קשה וכואב לא שחסר להם כסף יש להם לא לסר מה לעשות?
18 בספטמבר 2021, 12:44
אמא    
תשובה אחת
תגיד לה שזה לא יפה מה שהיא עושה לך
א
אוונגד סבנפולד
באותו הנושא:
אני בן 16 ואני רוצה לעבוד בחופש הגדול בהייטק, השכר אפילו לא מעניין אותי
אמא שלי מכריחה אותי לעבוד בכח
אימא שלי מכריחה אותי ללכת לפסיכולוגית ואני לא רוצה
אמא שלי מכריחה אותי לעשות מסיבת סיום ואני לא רוצה (כן יש לנו 100 אחוז)
אמא שלי מכריחה אותי לעבוד בקיץ
המשפחה שלי מכריחה אותי לצאת לעבוד.
אני לא רוצה ללכת היום ואמא שלי מכריחה אותי
אני לא רוצה לעבוד והורים שלי מכריחים אותי לעבוד , ואני לא רוצה כי אני לא רואה מהעייפות שלי מתוך 5,000 400
אמא שלי מכריחה אותי לאכול ואני שונאת אותה
אם אני בת 15 ואני רוצה ללכת בקיץ לעבוד במקדונלס יקבלו אותי?
אמא שלי מכריחה אותי לעבוד בעבודה שאני לא רוצה, מה לעשות?