12 תשובות
כן אה
כן, עד שכבר לא. התקופה הזו נגמרת :)
כן
תחקרי על הציונות ותהפכי לכמה שיותר ציונית.
אני חושב שזה יתן לך מוטיבציה.
אני חושב שזה יתן לך מוטיבציה.
טוב.
שניצל
שניצל
דווקא אני יותר אוהב לדבר בוואצפ וזה להעביר ככה את הזמן להיפתח לשיחות אם מתחברים אז למה לא
סיפור חיי
כן אני מבינה
אני :(
זו הרגשה שמופיעה אצל כולם מתישהו, חולפת וחוזרת במשך תקופת החיים שלנו
וזה יעבור, כמו כל דבר שעובר
זו הרגשה שמופיעה אצל כולם מתישהו, חולפת וחוזרת במשך תקופת החיים שלנו
וזה יעבור, כמו כל דבר שעובר
הייתה לי תקופה כזו, תקופה שהכרחתי את עצמי לצחוק ולא הצלחתי אפילו לבכות הרגשתי ריקנית. זה קורה והיא תעבור אולי זה סימן להכיר אנשים חדשים ולפתח תחביבים חדשים
זורם להפוך בנאלי לאנאל*? במידה וכן צרי קשר
באותו הנושא: