14 תשובות
מי אמר שלא
לא לכולן זה מחזיק.
כל אחת ומה שנוח לה
מי שלא לובשת גוזיות זה כי החזה שלה גדול מידיי..
מה זאת השאלה הזאת?
באמת למה
זה הכי נוח
כאילו לבחוץ בטוח לא, לא הבנתי את השאלה
כי זה לא מחזיק תציצי מאמי
אני כן
שואל השאלה:
אני מדברת אל הרוב שכן לובשות לקחתי היום גוזיה של אחותי כי נגמרו לי החזיות ואחותי במידה גדולה בגןזיות ואוו היה לי נוח סוף סוף
אנונימית
כי זה עושה גוזים
אני לובשת גוזיות, אין לי חזיות בכלל
לא יודעת אני לובשת גוזיות מה את רוצה
נכון זה הרבה יותר נוח אבל חזייה זה פשוט יותר מבליט
אני כן
אם יותר נוח לך עם גוזיות אז תעברי
אנונימית