8 תשובות
כל אדם ששהה ליד חולה קורונה, אני *צריכה* את הבידודים, מתי תבינו? בגלל שהתחסנתי אני צריכה ללמוד כרגיל?
מי שלא מתחסן כן
אם החיסון לא מונע שתיהיי חולה למה מי שמתחבן לא צריך בידוד?
את מדביקה ונדבקת כמו מי שלא מחוסן
את מדביקה ונדבקת כמו מי שלא מחוסן
אנונימי
לא
ברצינות מה עושה מישהו כשהוא חולה?
בבית בחדר ולא יוצא נכון?
אז למה יש בידוד המחלה איתנו כבר כמעט שנתיים ובואו אין אחוזי מתים גבוהים וגם חולים עושים מזה סיפור גדול כאילו זה רצח רבין
ברצינות מה עושה מישהו כשהוא חולה?
בבית בחדר ולא יוצא נכון?
אז למה יש בידוד המחלה איתנו כבר כמעט שנתיים ובואו אין אחוזי מתים גבוהים וגם חולים עושים מזה סיפור גדול כאילו זה רצח רבין
אנונימי
בעיקרון כן.
אבל אני חושבת שזה משהו שצריך לשקול לפי כמה קריטריונים חשובים, גיל למשל או מצב נפשי.
סתם אני חושבת שבידוד רחוק מלהיות מהאופציה הטובה ביותר לתלמידים בכיתה א', שמים אותם מבודדים בבית, הם שבועיים לא עושים כלום, לא פוגשים חברים, עוד לא רגילים בכלל לשגרה של בית ספר, וגם מפסידים הרבה חומר והרבה פעילות שיכולה לפגוע בהם בעתיד, והמחלה בכלל לא מסוכנת להם.
אז זו סתם דוגמה לחלק באוכלוסייה שבידוד יכול לפגוע בהם הרבה הרבה יותר מקורונה, כנל נגיד לאנשים עם בעיות נפשיות שלא מקבלים את הטיפול שראוי להם ותקועים בבית.. יכול בהחלט לפגוע בהם.
אבל בטח לא צריכה להיות הפרדה בענייני בידוד בין מחוסנים ללא מחוסנים, הרי שניהם יכולים להדביק אז מה ההבדל? נותנים למחוסנים לעשות מה שבאלהם ואז מתפלאים שהתחלואה לא יורדת, אחלה ממשלה.
אבל אני חושבת שזה משהו שצריך לשקול לפי כמה קריטריונים חשובים, גיל למשל או מצב נפשי.
סתם אני חושבת שבידוד רחוק מלהיות מהאופציה הטובה ביותר לתלמידים בכיתה א', שמים אותם מבודדים בבית, הם שבועיים לא עושים כלום, לא פוגשים חברים, עוד לא רגילים בכלל לשגרה של בית ספר, וגם מפסידים הרבה חומר והרבה פעילות שיכולה לפגוע בהם בעתיד, והמחלה בכלל לא מסוכנת להם.
אז זו סתם דוגמה לחלק באוכלוסייה שבידוד יכול לפגוע בהם הרבה הרבה יותר מקורונה, כנל נגיד לאנשים עם בעיות נפשיות שלא מקבלים את הטיפול שראוי להם ותקועים בבית.. יכול בהחלט לפגוע בהם.
אבל בטח לא צריכה להיות הפרדה בענייני בידוד בין מחוסנים ללא מחוסנים, הרי שניהם יכולים להדביק אז מה ההבדל? נותנים למחוסנים לעשות מה שבאלהם ואז מתפלאים שהתחלואה לא יורדת, אחלה ממשלה.
מי שלא מתחסן חייב בידוד
למי שלא התחסן כן
כן,
זמן הבידוד נותן למחלה קצת להירגע
וזה עדיף מאשר להסתובב בחוץ ולהדביק אנשים.
זמן הבידוד נותן למחלה קצת להירגע
וזה עדיף מאשר להסתובב בחוץ ולהדביק אנשים.
באותו הנושא: