7 תשובות
טיקטוק מובן
אבל אינטגרם? תן לה שתפתח בטח לחברים שלה יש.
אנונימית
שמע אתה לא אבא שלה ואתה משאיר אותה מאחור אבל הכי טוב ככה לא תדרדר ולא ירד לה הביטחון
אנונימית
זה בסדר , אתה אחיה הגדול אפשר להגביל אותה. רצוי שתסביר לה למה אתה פועל ככה ושזה לטובתה ושלא תכעס עלייך ושתבין שאתה רק רוצה בטובתה ואם היא עדיין מתעקשת לא רואה סיבה לעצור את זה, פשוט אחרי זה להיות במעקב ולנסות להבין מה היא עושה וזה
אנונימית
אני חושבת שזה בסדר ואפילו נכון..
היא תתעצבן אליך מאוד אבל אתה יודע מה טוב לה
אנונימית
לא חושבת שזה בסדר, אתה יכול אולי להגיד לה את הדעה שלך על זה אבל אתה לא יכול להחליט מה יהיה לה בטלפון..
מובן שאתה עושה את זה כי אתה אחיה הגדול ויש אבל, אתה לא ההורים שלה, יענו אין לך זכות לגעת לה בטלפון ולמחוק לה אפליקציות. אם ההורים מרשים זה עניין שלהם לא שלך. אתה יכול להגיד את האפליקציה, להסביר לה מה לא טוב בזה ולנסות לשכנע אותה למחוק אבל לא להתעצבן ולגעת בטלפון שלה.
אנונימית
אתה יכול לתת לה הגבלה לזמן כלשהו ולהסתכל כל כמה זמן שזה לא מגיע למקומות הלא נכונים.. כי כנראה היא תרגיש רע כי לכל החברים שלה יש ולה לא..