10 תשובות
לא כולם אומרים זאת... וכי הם חושבים שזה כמו להרוג תינוק

אבל זה לא, אין לעובר זכויות, אין לו מספר זהות, אין לו שם רשום אפילו. אם לא מתייחסים עליו כמו אל בן אדם הוא לא בן אדם. לכן זה לא רצח
אנונימית
כי את מונעת מילד להווצר
כי הם טיפשים שלא מבינים ביולוגיה בסיסית ורק רוצים לשלוט בנשים
לא כולם אומרים את זה
לכל אחד יש דעה שונה על הפלות כמו שלכל אחד יש דעה שונה על כל דבר
כי הם מפגרים
כי אנשים פשוט אומרים דברים שהוכלבו ונחקקו להם בתוך הראש...
זה ייצור שעדיין לא יצא מהאישה וסתם ניזון ממנה, הוא עדיין לא פיתח רגשות, אישיות וכולי.
לכו תדעו גם לגיטימי שמישהי לא רוצה להיות אמא בעיקר אם נגרם מאונס
כי זה להרוג תינוק
אנונימית זה שלא מתיחסים אל עובר כאל בן אדם זה בדיוק הבעיה פה, זה שלא מתיחסים אליו ככה לא אומר שהוא לא
אנונימית
דיי כבר נודרת שנשבר לי כמה אפשר עם השאלה הזאת
מבטיחה שהשאלה נשאלה היום 10 פעמים
אפילו יותר
כי הם חושבים שנשים הן מכונות תינוקות ולא בנות אדם עם רגשות ורצונות משלהן.
דבר ראשון הפוך, לא כולם ובטח שלא הרוב.. להפך לגמרי.
דבר שני כי זה יצור חי שהחיים שלו ברגע אחד נעצרים וזה מבחירה