3 תשובות
שואל השאלה:
אף פעם לא דיברנו או יצאנו^
אנונימית
תקבעי איתו באיזה פארק.
ואז תגידי לו שאת ממש נהנת איתו והיה לך ממש כיף להיות איתו ולדבר איתו.
שואל השאלה:
חח חח אין לו אינסטה הוא גר רחוב לידי פשוט^^^
אנונימית