3 תשובות
שואל השאלה:
אף פעם לא דיברנו או יצאנו^
אף פעם לא דיברנו או יצאנו^
אנונימית
תקבעי איתו באיזה פארק.
ואז תגידי לו שאת ממש נהנת איתו והיה לך ממש כיף להיות איתו ולדבר איתו.
ואז תגידי לו שאת ממש נהנת איתו והיה לך ממש כיף להיות איתו ולדבר איתו.
שואל השאלה:
חח חח אין לו אינסטה הוא גר רחוב לידי פשוט^^^
חח חח אין לו אינסטה הוא גר רחוב לידי פשוט^^^
אנונימית
באותו הנושא: