5 תשובות
מרגישה ככה כל הזמן מהרגע הראשון שנכנסתי לבית ספר.אני רצינית
שואל השאלה:
גם אני^
אין לי כוחות ללימודים ברמה שגני אפילו לא מתכוננת לבגרויות
גם אני^
אין לי כוחות ללימודים ברמה שגני אפילו לא מתכוננת לבגרויות
אנונימית
^חרמרחרחדמקחקצק יש לי לקות למידה במתמטיקה והפרעת קשב וריכוז ושש עבודות שצריך להגיש עד להיום בשתיים עשרה וכולן במתמטיקה!!!
תתעודדי יש לי הכתבה באנגלית של 15 מילים ואני יודעת רק 4
אנונימית
טוב עידכון... מתוך 15 מילים אני יודעת 10 וחצי... בהצלחה לי מחר ללמוד בבית ספר את שאר המילים לפני ההכתבה
אנונימית
באותו הנושא: