התחברות הרשמה

אנשים שנמצאים בפנימייה וספציפית בזאת שבגן יבנה:

איך זה מרגיש להיות שם? אני רוצה לעבור לזאת שגן יבנה שנה הבאה, גם שמעתי שזה בית ספר דמוקרטי אז זה בכלל ממש מתאים לי וגם יש שם שיעורים ומגמות שאני רוצה לעסוק בהן בעתיד.
הבעיה היא שאני בן יחיד ואני לא יודע איך אני אהיה עם לחלוק חדר עם עוד שלושה אנשים, פלוס אני טרנס אז זאת גם די בעיה ;-; ואני גם מאוד אוהב את הפרטיות שלי. חוץ מזה הכל נראה ממש טוב. אז איך האוכל שם? הלימודים? בכללי איך זה לחיות בפנימייה? כמה פעמים אתם חוזרים הביתה בשבוע? בבקשה ספרו כמה שיותר (כמובן אם אתם רוצים) זה ממש יעזור לי ❤
30 בספטמבר 2021, 19:43
גן יבנהפנימיותהתייעצות    
תשובה אחת
יש לי כמה חברים ששם זו אחלה פנימייה
והם יוצאים הביתה כל שבועיים ובחגים
ט
טיםנטשה
באותו הנושא:
יש כאן אנשים שנמצאים בפנימייה?
יש כאן אנשים שנמצאים בפנימיה?
אנשים שנמצאים בפנימיות, זה שיפר לכם את המצב הנפשי?
אנשים שנמצאים בפנימייה או מכירים אנשים שנמצאים שם
אנשים שנמצאים בפנימייה יכולים להגיד לי איך שם ?
אנשים שנמצאים בפנימיה כנסו...
אנשים שנמצאים בפנימיה
יש לכם רעיון איך לשכנע את ההורים לעבור לפנימייה? (לא חייב שיענו אנשים שנמצאים בפנימייה- הסבר על למה אני רוצה לעבור)
אני עוברת שנה הבאה לפנימייה. טיפים מאנשים שנמצאים בפנימייה או היו?
יש פה אנשים שנמצאים או היו בפנימיה?
יש פה מישהו או מישהי שנמצאים בפנימיה ואני יכולה לדבר איתם בפרטי בבקשה?