איך זה מרגיש להיות שם? אני רוצה לעבור לזאת שגן יבנה שנה הבאה, גם שמעתי שזה בית ספר דמוקרטי אז זה בכלל ממש מתאים לי וגם יש שם שיעורים ומגמות שאני רוצה לעסוק בהן בעתיד. הבעיה היא שאני בן יחיד ואני לא יודע איך אני אהיה עם לחלוק חדר עם עוד שלושה אנשים, פלוס אני טרנס אז זאת גם די בעיה ;-; ואני גם מאוד אוהב את הפרטיות שלי. חוץ מזה הכל נראה ממש טוב. אז איך האוכל שם? הלימודים? בכללי איך זה לחיות בפנימייה? כמה פעמים אתם חוזרים הביתה בשבוע? בבקשה ספרו כמה שיותר (כמובן אם אתם רוצים) זה ממש יעזור לי ❤