5 תשובות
כן לנו זה בכיתה ט
כן, אבל אפשרי להצטרף גם בי'. עדיף בט'
בי' זה ממש חריג ואחכ בתחנה יש פחות זמן להתנדב ולהיות בתפקידים מסויים הרסה יותר עדיף ט :)))
זה נכון^
באותו הנושא: