55 תשובות
מהמם !
וואי איזה חמוד זה
אני חושבת שזה ממש יפה, ויש לך קול מיוחד אבל קצת יותר שליטה בו 3>
אנונימית
יפה ממש
איך קוראים לשיר?
איך קוראים לשיר?
אנונימית
שואל השאלה:
אל תסתכלי לי בעיניים - שיר שכתבתי על החברה הראשונה שלי
אל תסתכלי לי בעיניים - שיר שכתבתי על החברה הראשונה שלי
דיי אתה כתבת? אתה כישרוני בטירוף, שומעת בלופים
אנונימית
שואל השאלה:
יאא באמת?
יאא באמת?
כן! הקול שלך מהמם בהצלחה בהמשך
אנונימית
שיר כתוב טוב, מילים בוגרות והלחן מדהים בעיניי. gg
היי שיר מהמם אהבתי והתחברתי ברמות מה האקורדים?
oyasumi punpun
אהבתי את השיר
בהצלחה
אהבתי את השיר
בהצלחה
אנונימית
דיי אני מתהה זה מהממםם והמנגינה מזכירה לי שירים משנות ה 50!!אעאעאעא
בהצלחה נסיך אתה מעולה
אהבתי
בכנות ? אני חושבת שאתה צריך שיעורי פיתוח קול לבנתיים זה לא כזה וואו ישר דרך לעשות
אנונימית
הקישור לא עובד
אנונימית
אני ממש אהבתי.
תוציא שיר ואני דורשת דואט.
תוציא שיר ואני דורשת דואט.
שואל השאלה:
האקורדים הכי פשוטים בעולם c em am f ומי שרוצה סולם יותר גבוה אז d f#m bm g
האקורדים הכי פשוטים בעולם c em am f ומי שרוצה סולם יותר גבוה אז d f#m bm g
הנה קישור שאפשר ללחוץ עליו
קישורים מצורפים:
מעניין......
זה לא נכנס לי לשיר...
^ תעתיק את הקישור ואז תהיה לך אפשרות פתיחה, אם אין לך את האופציה הזאת, פשוט תעתיק את הקישור לגוגל.
וואו ממש אהבתי
מרגיע כזה
מרגיע כזה
חחח אני פתאום התחלתי לזמזם את זה
ממכר!!
ומי מנגן? חבר שלך?
ממש מוכשרים
ממכר!!
ומי מנגן? חבר שלך?
ממש מוכשרים
אנונימית
אואוא שנה הבאה כוכב הבא
קשה לשמיעה.
אנונימי
אחלה אחלה אחלהה
אתה מהמם כל כך
ואתה אשכרה בן 16
אתה מדהים באמת שומעים את זה.
המוזיקה שלך אינטליגנטית ממש
אחלה מנגינה אחלה אקורדים אחלה מילים ואתה שר מהמם (ככל שתעבוד יותר זה יהיה יותר יפה אבל יש לך פונטנציאל אדיר ואני לא מחמיאה לכל אחד)
תצליח תצליח תצליח ואל תתן לשום דבר לעצור אותך!
אתה מהמם כל כך
ואתה אשכרה בן 16
אתה מדהים באמת שומעים את זה.
המוזיקה שלך אינטליגנטית ממש
אחלה מנגינה אחלה אקורדים אחלה מילים ואתה שר מהמם (ככל שתעבוד יותר זה יהיה יותר יפה אבל יש לך פונטנציאל אדיר ואני לא מחמיאה לכל אחד)
תצליח תצליח תצליח ואל תתן לשום דבר לעצור אותך!
תשיר את זה בכוכב הבא אני רצינית
אנונימית
אתה פשוט מושלם!
אמאלהה זה שיר מהמם בטירוףף
אנונימית
נחמד ממש, נעצתי
אני אישית פחות אוהבת שירים בעברית
אבל אתה שר ממש יפה!
מי מנגן?
אבל אתה שר ממש יפה!
מי מנגן?
שואל השאלה:
חבר טוב שלי בגלל ששבוע הבא יש לנו במה פתוחה וכן אני יודע הביצוע כאן לא היה הכי טוב שלי פשוט היה לי בטלפון ואמרתי למה לא לבדוק מה חושבים
חבר טוב שלי בגלל ששבוע הבא יש לנו במה פתוחה וכן אני יודע הביצוע כאן לא היה הכי טוב שלי פשוט היה לי בטלפון ואמרתי למה לא לבדוק מה חושבים
אחיי אתה מלך פשוט זה מדהים מעריץ
אוקיי. כל הכבוד על האומץ לכתוב שיר להלחין ולהפיץ פה. אני חושב שאתה שר יפה מאוד, אבל כמה דברים קטנים הפריעו לי.
קודם כל אני חושב שהסולם בסדר אבל אתה חייב לשלוט בנמוכים שלך. קצת יותר דיקציה ועמידה בקצב,אבל סך הכל אחלה ביצוע.
השיר חמוד, קצת קיטש, אבל כל עוד כתבת אותו מרגש אז הוא מהמם.
בהצלחה המשך ככה.
קודם כל אני חושב שהסולם בסדר אבל אתה חייב לשלוט בנמוכים שלך. קצת יותר דיקציה ועמידה בקצב,אבל סך הכל אחלה ביצוע.
השיר חמוד, קצת קיטש, אבל כל עוד כתבת אותו מרגש אז הוא מהמם.
בהצלחה המשך ככה.
שואל השאלה:
כןכן העלתי אותו עכשיו עוד טון כי פחות הסתדר לי עכשיו זה יותר טוב
כןכן העלתי אותו עכשיו עוד טון כי פחות הסתדר לי עכשיו זה יותר טוב
וואו ירום זה אחד הדברים הכי יפים ששמעתי איזה נסיך
אחלה (:
אה שכחתי. יש לך ראונדים יפים ומדויקים
חחח יפה רצף האקורדים הכי אייקוני וחרוש אבל עדיין עובד טוב.
צריך לעבוד על כל האספקטים של השיר קצת, כלומר, הווקאלס, להוסיף כלים, להעלות את איכות ההקלטה,
אבל בכללי כל הכבוד זה ממש אחלה, במיוחד לפעם ראשונה ובלי הכוונה מקצועית זה די מרשיפ
צריך לעבוד על כל האספקטים של השיר קצת, כלומר, הווקאלס, להוסיף כלים, להעלות את איכות ההקלטה,
אבל בכללי כל הכבוד זה ממש אחלה, במיוחד לפעם ראשונה ובלי הכוונה מקצועית זה די מרשיפ
כבר העלת את השיר ליוטיוב?
אנונימית
שואל השאלה:
חח לא זאת רק הקלטה חובבנית רק רציתי לראות מה חושבים עליו לבנתיים
חח לא זאת רק הקלטה חובבנית רק רציתי לראות מה חושבים עליו לבנתיים
אהה נו אז תעלה..
אנונימית
שואל השאלה:
נהה אני אחכה להקלטה יותר טובה
נהה אני אחכה להקלטה יותר טובה
טוב איך שאתה רוצה אבל יצא ממש טוב :)
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
סתם מעדכנת שאני שומעת את זה בלופים ונכנסתי עכשיו לשאלה בערך בפעם השביעית היום כדי לשמוע את השיר
אנונימית
אוף כנל
שואל השאלה:
באמת?
באמת?
כןן
אנונימית
חמוד
יש לך קול יפה מאוד
עידכון: השיר הזה עדיין יפה
אנונימית
זה אתה בתמונה? אתה מוכר לי מאיפשהו
שואל השאלה:
חח כן זה אני
חח כן זה אני
באותו הנושא: