5 תשובות
ירין!
שתי/ה חם ובעיקר קר כמה שיותר. מומלץ מאוד גם אם הולכים כל חצי שעה לשרותים בגלל זה.
שתי/ה חם ובעיקר קר כמה שיותר. מומלץ מאוד גם אם הולכים כל חצי שעה לשרותים בגלל זה.
4-5 אלא אם כן התה הוא ללא קפאין, תה צמחים מצמחיי תבלין כמה שאת רוצה
אפשר כמה שאת רוצה אבל אני ממליצה אחת בבוקר מקווה:)
זה לא הכי בריא כי יש בזה קצת קופאין וכמובן סוכר, אבל עד שלוש כוסות נראה שאין בעיה, כל טוב.
לא מומלץ יותר מ-3 כוסות ביום.
באותו הנושא: