5 תשובות
אני ג'ובניקית, לא התחסנתי בכלל, מדי פעם עושים לי שיחות על כך שזה חשוב להתחסן - חוץ מזה כלום
(התגייסתי ביולי 20 כלומר לפני החיסונים)
(התגייסתי ביולי 20 כלומר לפני החיסונים)
אנונימית
מציעה לך לעשות כי יצא חוק חדש בהרבה בסיסים שאי אפשר להיכנס אליהם בלי תו יורק. זה אומר שמי שלא יתחסן יחוייב לעשות בדיקות קורונה כל הזמן
זה לא משפיע בצבא בכלל המקסימום יעשו לך מדי פעם שיחות על כמה זה חשוב להתחסן ושיחות בסגנון
כן
גם אם אתה משרת קבוע באותו בסיס ואתה סדירניק?
אנונימית
באותו הנושא: